شبكة رصد الإخبارية
follow us in feedly

بالفيديو.. مدحت شلبي وعبد العال يسخران من “المعلم”

بالفيديو.. مدحت شلبي وعبد العال يسخران من “المعلم”
سخر الإعلامي مدحت شلبي من الكابتن حسن شحاتة المدير الفني لنادي المقاولون العرب مساء اليوم بعد خسارة الأخير من نادي طلائع الجيش في الجولة الخامسة من الدوري المصري، وطالبه بالاستقالة سريعا من منصبه.

سخر الإعلامي مدحت شلبي من الكابتن حسن شحاتة المدير الفني لنادي المقاولون العرب مساء اليوم، بعد خسارة الأخير من نادي طلائع الجيش في الجولة الخامسة من الدوري المصري، وطالبه بالاستقالة سريعا من منصبه.

وقال “شلبي” خلال برنامجه “مساء الأنوار” المذاع على فضائية “TEN”، بعدما ظن أن البرنامج لم يعد يذاع مباشرة: “يجب على الكابتن حسن شحاتة الاستقالة سريعا من أجل الحفاظ على حالته الصحية”.

وعلق ضيفه في البرنامج، المحلل رضا عبد العال: “ليه الكابتن حسن شحاتة مايستقلش؟ وهو محتاج فلوس تاني ليه”.

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/ar_AR/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

فاكرين نفسهم مش على الهوا مدحت شلبى : حسن شحاتة لازم يقدم استقالته وكمان عشان صحته .. يلعن ابو الدنيا :Dرضا عبد العال : اه والله ده ممكن بعد الخسارة النهاردة يكون بقى اخرس .. وبعدين هو مش محتاج فلوس 😀

‎Posted by Hossam Ghaly on‎ 12 نوفمبر، 2015



X

تنفيذ و استضافة وتطوير ميكس ميديا لحلول الويب تنفيذ شركة ميكس ميديا للخدمات الإعلامية 2020