شبكة رصد الإخبارية
follow us in feedly

بالصور.. أبرز “9 كوميكسات” تسخر من ريهام سعيد

بالصور..  أبرز “9 كوميكسات” تسخر من ريهام سعيد
شهدت مواقع التواصل الإجتماعي العديد من الكوميكسات الساخرة من المذيعة ريهام سعيد عقب انسحاب الشركات الراعية لبرنامجها "صبايا الخير" بعد أزمتها مع فتاة"المول".

شهدت مواقع التواصل الإجتماعي العديد من الكوميكسات الساخرة من المذيعة ريهام سعيد عقب انسحاب الشركات الراعية لبرنامجها “صبايا الخير” بعد أزمتها مع فتاة”المول”.

شن الإعلامي باسم يوسف حملة لحث الشركات الراعية للبرنامج للإنسحاب، واستجابت العديد من الشركات الراعية لهذه الحملة وأعلنت انسحابها .

وقال باسم يوسف عبر “فيس بوك” :”علي فكرة مش معني أنك تشيل الرعاية أنك تنزل إعلانات تانيه وخاصة علي برامج تانيه يتم استضافتها .. عبط احنا ياعصام”.

وعلقت نهي حسن :”اسم البرنامج صبايا الخير وعماله تفضح في الصبايا واحدة واحدة اللي شاذة واللي ملحدة واللي ملبوسة واللي شمال زي ما يكون واحد فاتح محل خمور ومسميه درينكيز زمزم”.

وكتبت دنيا علي :” بالقانون ريهام سعيد مجرمه ويجب ان تحاكم بس للاسف القانون في مصر مبيطبقش علي الحيتان والمطبلاتيه !”.

ويقول أيمن حسام :”طيب نحب نفكر الناس محدش يتفرج على حلقة القذرة ‫#‏ريهام_سعيد على قناة النهار انهاردة مع ‫#‏خالد_صلاح . ‫#‏قاطعوا_قناة_النهار”.

ويسخر محمود عبد العليم :” ياشيخة الهى تخبطك عربية يكون سايقها مرتضى منصور ومعاه احمد موسى وعبدالرحيم على وتوفيق عكاشة ، المهم العربية تلزقك فى الاسفلت وتتقلب وتتحرق باللى فيها ونخلص منكم دفعه واحدة”.



تنفيذ و استضافة وتطوير ميكس ميديا لحلول الويب تنفيذ شركة ميكس ميديا للخدمات الإعلامية 2023