شبكة رصد الإخبارية
follow us in feedly

بالفيديو.. أول تصريح لشيرين بعد اعتزالها: مش قادرة أكمل في الوسط الفني

بالفيديو.. أول تصريح لشيرين بعد اعتزالها: مش قادرة أكمل في الوسط الفني
في أول تصريح لها عقب قرارها المفاجئ باعتزال الغناء، أكدت المطربة شيرين عبدالوهاب أنها تعيش حاليا حياة أفضل، قائلة "الحمد لله أنا دلوقتي أحسن، وأخدت قرار هيريحني"

في أول تصريح لها عقب قرارها المفاجئ باعتزال الغناء، أكدت المطربة شيرين عبدالوهاب أنها تعيش حاليا حياة أفضل، قائلة “الحمد لله أنا دلوقتي أحسن، وأخدت قرار هيريحني”.

وعقبت المطربة شيرين في رسالة صوتية تم تداولها عبر مواقع التواصل الاجتماعي، مساء أمس الإثنين: “عايزة أعيش في سلام، ومش عايزة الناس تزعل مني، مش هقول مضغوطة، بس الحياة كبيرة علي شوية، ونفسي أعيش للبنات وأهتم بيهم”.

وتابعت: “أنا مابقتش قادرة أكمل في الوسط، يا ريت تبلغي رسالتي لكل اللي بيحبوني ما يزعلوش مني، ويدعوا لي أعيش بسلام، ما أقدرش أستحمل يزعلوا مني، وأتمنى يكونوا فرحانين لي بقرار ممكن يريحني ويبسطني”، لافتة: “ربنا معانا جميعًا، ويقف معانا”.

ووجهت المطربة شيرين عبدالوهاب رسالة إلى زملائها بالوسط الفني: “كل الفنانين اللي قالوا رأيهم في قرار الاعتزال بشكرهم على روحهم الحلوة، شكرًا جدًا”.

وكان ربيع هنيدي، رئيس قسم الفن في مجلة زهرة الخليج الإماراتية، قد نشر صباح أمس مقطعًا تسجيليًا من مكالمة صوتية مع شيرين وهي تخبره بقرار اعتزالها الفن بشكل نهائي.

 



X

تنفيذ و استضافة وتطوير ميكس ميديا لحلول الويب تنفيذ شركة ميكس ميديا للخدمات الإعلامية 2020